Help Center
Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra je je bestelling hebt geplaatst, sturen we je een bevestigingse-mail om de status van je bestelling te volgen.
Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
We doen ons best jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Houd rekening met 3-5 werkdagen productietijd voor jouw bestelling om te verzenden. De gemiddelde verzendtijden zijn tussen de 6 en 8 werkdagen.
Ik heb geen trackingnummer ontvangen?
Tracking nummers worden 3 tot 5 dagen nadat jouw bestelling is verzonden verstuurd. Als je na 7 werkdagen nog geen trackingnummer hebt, stuur ons dan een e-mail op support@hellosleek.nl.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik het terugsturen?
Wij bieden een geld-terug-garantie. Je hebt 30 dagen de tijd om het product naar ons terug te sturen en het volledige bedrag terug te krijgen.
Het terugsturen van jouw product is op eigen kosten. Zodra wij het product hebben ontvangen zullen wij het volledige bedrag van jouw oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Gelieve een naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten te vermelden.
Je kunt gebruik maken van ons eenvoudige retoursysteem.
Let op: Als uw pakket onderweg is, moet je wachten tot het arriveert voordat je je geld teruggestort krijgt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt jouw bestelling zonder kosten annuleren. Je moet jouw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al verzonden is, kun je gebruik maken van ons eenvoudige retoursysteem om je geld terug te krijgen.
Ik heb een onjuist adres ingevoerd, wat moet ik nu doen?
Als je een verkeerd adres heeft hebt opgegeven, kun je reageren op de bevestigingsmail van jouw bestelling. Geef hierbij het juiste adres op. Als het opgegeven adres onjuist is kunnen wij het adres binnen 24 uur wijzigen naar het juiste adres.
Let op:Na 24 uur is dit niet meer mogelijk en vindt er geen terugbetaling plaats.
Kunt u helpen met een defect product?
Onze excuses als je een beschadigd artikel hebt ontvangen. Stuur een foto van het beschadigde product naar support@hellosleek.nl met je bestelnummer en we helpen je graag met een oplossing.
Houd er rekening mee dat een beschadigd artikel dat buiten de 30 dagen retourperiode valt niet kan worden geretourneerd of terugbetaald.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
We sturen je een e-mail met volginformatie zodra je bestelling is verzonden. Meestal ontvang je het trackingnummer 1 -2 dagen nadat we je bestelling hebben verzonden.
Je kunt je bestelling hier volgen